A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2012. február 27., hétfő

Sorsoltam

Lejárt, tehát mind a négy csomagot kisorsoltam. Mivel senki nem írt K betűt a jelentkezés mellé, így nem sorsoltam külön, hanem beírtam szépen a neveket a random.org-ba és négyszer kértem újrakeverést :-)
Így a szerencsés nyerteseim:

Szonja
Stenonis
Tgerti
Regina

A sorsolásról a képet így tudom mutatni, egyben a négyet. :-( Valahogy most nem sikerült normálisan megcsinálnom képre, és olvashatatlan úgy. Talán így, nagyítóval látszik valami :-)


semmi. Azért higgyetek nekem, és gratulálok!!!!!!
A címeket kérném a bryell@invitel.hu-ra küldeni

Köszönöm a játékot!

6 megjegyzés:

  1. O.O júúúj! jaj, de örülök, dobom is az email-t :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper!!!Nagyon boldog vagyok!!! Küldtem e-mailt! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szerencsés nyerteseknek! Sajna ebből kimaradtam, de majd...! :-)
    Kedves Gaby ha van kedved nézz be hozzám játszani!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! :)) Nagyon örülök! :)))
    Gratulálok a Többieknek is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...