A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2012. március 9., péntek

Dekupázs pályázat

Volt régen egy oldal, ahol dekupázs munkákkal lehetett pályázni, aztán nyerni valami kis apróságot. Vagy csak elismerést. Vagy csendes szemlélődőket.

Úgy gondoltam, hogy én is mindig kíváncsi vagyok mások elkészült munkáira és mi sem egyszerűbb, mint hogy megkérlek titeket, hogy játsszunk együtt.
Így nektek is jó lesz, mert megmutathatjátok magatokat (akár doboz formájában, akár kép formájában), mindenképp lefotózzátok a tárgyakat, tehát megmarad nektek az emlékezet is,
ha a szavazás során a legtöbb sokmindenkinek tetszik a mű, akkor még egy apróbb ajándékcsomagot is kaphattok.
Ezt egyelőre én ajánlom fel, aztán majd meglátjuk, hogyan alakulnak a későbbiekben a dolgok.
Aztán főleg nekem is jó, mert láthatok jó sok ötletet, és múlhat a kíváncsiságom egy része is :-))

További részletek: itt

 

2 megjegyzés:

  1. Hajrá mindenki, nevezzetek!
    Ezt a képet még mindig keresem a neten, olyan szép.

    VálaszTörlés
  2. Ancsához forduljál bizalommal :-))) Nekijje van. Bár ez mondjuk már rajta van egy dobozon, annak a tetejéből ez egy részlet :-))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...