A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2012. szeptember 26., szerda

Termékbemutató foglalkozás

Hétvégén Nyíregyházán jártam. Még sosem voltam azon a környéken, igaz most sem láttam belőle sokat, talán majd legközelebb :)
Foglalkozást tartottam - a Pentacolor Kft. felkérésére - ahol egy hatalmas feszített vászon képet készítettünk, és egy kis scrapbook albumot.
A képre 3D dekupázzsal, vaspasztával, struktúrpasztával dolgoztunk főleg. De került rá festék ecsettel, stencillel, szilikon ragasztó is.
A vaspaszta már a jobb felső sarokban szárad, mehet rá a fehér struktúrpaszta
Struktúrpaszta stencillel
Vaspaszta szárazecsettel festve fehérre és zöldre, aztán jöhet a stencil
A fehér struktúrpaszta kiemelése festékkel

Ezek a 3D papírok másak, mint amit megszoktunk. Keményebb a papír és némi előkészítést is igényel. Felülről a kivágás után le kell kenni egy vékony réteg dekupázsragasztóval, hogy kicsit puhább legyen a papír és lehessen vele dolgozni. Utána a hátoldalát egy domborító szerszámmal kell megdomborítani. Igen erős fizikai munka ez :) De megéri
Így készül az album
Ilyen lett az egyik
Sajnos sokkal több időm nem volt fényképek készítésére, de nagyon jó hangulatban telt a nap, nagyon finom sütiket kaptunk, ebédet, kávét, üdítőt.
Az ebédről annyit, hogy töltött káposzta volt. Ti tudtátok, hogy arrefelé nem olyan a káposzta mint mifelénk? :) Mifelénk a töltött káposzta savanyú káposztából készül, és a húsos gombócot betekerik egy savanyított káposztalevélbe (vagy nem, én nem szoktam, csak gombócot készítek) és úgy tesszük bele a savanyúkáposzták közé és úgy főzzük. És tenyérnyiek a gombócok. Na, hát Nyíregyházán nem :) Kelkáposztalevélben van a gombóc, ami kb. akkora, mint egy evőkanál. Szóval pici. De abból aztán rengeteg. És nagyon finom :) Köszönöm! :)


1 megjegyzés:

  1. Egyszer kiránduljatok el arrafelé szép környék :-) A töltött káposzta nekem ez az igazi, nagyszüleim Mátészalkaiak , így én ezt a fajtát ismertem meg legelőször :-)
    Ja és szépeket is dolgoztatok :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...