A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. augusztus 1., csütörtök

Óra készítés - augusztusban

Mint már említettem augusztusban elkészíthetitek velem azt az órát, ami régi álmom volt. Sok kísérletezgetés után született meg a mintadarab, amit szerettem volna úgy elkészíteni, hogy az leginkább egy 100 éves, régi, repedezett, faragott fa mintázatú órára hasonlítson. Persze lehetett volna még tovább építeni a felületét, de egyelőre megelégedtem ennyivel. Egy nagyon különleges technikát találtam meg hozzá a kis agyam leghátsó részében - sehol nem láttam hasonlót, igaz nem is kerestem - és apró technikai segítséggel született meg a végeredmény.

2013. augusztus 25-én, 9.00 órától

fény derülhet a titokra, itt nálam :)

Az óra hatalmas, 60 cm x 30 cm x 5 cm-es, működőképes, bár a giling-galang tényleg csak dísz rajta, nem fog ide-oda járni :)

A technikája miatt sok a száradási idő, ezért, többek kívánságára, egy szerszámos ládát is elkészítünk addig.
Egy egyszerű, ám mutatós (legalábbis nekem) antikolás van az enyémen, de aki már járt nálam tudja, hogy rengeteg papír, szalvéta, és hozzávaló közül válogathat, hogy elkészíthesse a saját maga által legkedvesebbet. Amíg a szekrényemben van alapanyag hozzá, bármilyen technikát alkalmazhatunk. 



Várlak tehát szeretettel, a jelentkezést ide küldd, és a pontos címről is itt érdeklődhetsz: bryell@invitel.hu

Vonattal (is) könnyen megközelíthető vagyok :)

Jelentkezéseteket kérném mielőbb megtenni, mivel az óra alapja egyedileg gyártott, így arról időben kell gondoskodnom.

Ja: 11.000,- Ft-ért tudom mindezt adni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...