A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. december 23., hétfő

Ajándékok

A talpmasszőrőm, aki nem mellesleg a szomszédasszonyom és sosem ráérős tanoncom kapta ezt a tortatálat a szülinapjára a kedvenc sütijével :) Azt nem fényképeztem, de finom volt :)
Bocsi a fotó irdatlan rossz minőségéért, meg a nemtudomhonnanodakerülő hajgumiért, de egyszerűen erre volt időm, mielőtt lemerült volna a gép :)

Mostanában ilyen kínálók jönnek be nagyon, ezért, amikor megkeresett egy régi ismerős, akinek minden évben én készíthetem az ajándékot, ráadásul ő is valami ilyesmiben gondolkodott, készíthettem is a szettet. Egy hatalmas váza/virágtartó is készült, picit más stílusban, de mégis odaillően.


Nem maradt el a szokásos karácsonyi partink a volt kollégáimmal. Egy öt fős "mag" vagyunk, így nekik is készültem... na mivel? kínálóval persze :) Az egyikőjük a karácsonyi foglalkozásos gömbömet szerette volna, így megkapta... Hárman pedig ilyet :)

3 megjegyzés:

  1. Tetszik a mondat: "A talpmasszőrőm, aki nem mellesleg a szomszédasszonyom és sosem ráérős tanoncom"
    és persze a tortatál is gyönyörűűűűűű, mint minden, ami "kijön a kezed közül" Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűségesek, igazi művész szint! Nem is tudnék választani, melyik a legszebb, egyformán csodaszépek :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...