A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2015. május 6., szerda

Fess éjszakai égboltot - lépésről lépésre

Most nem dekupázs technikát használtam, csak festékeket, és chameleon pigmentport, hogy egy kis képet kreáljak. Egy éjszakai égboltos képet, valamelyik bolygóval :) Fotóztam, hátha megtetszik nektek is, én elég rég óta szeretem ezt festeni, szerintem jól mutat akár gyerekszobában, akár máshol is. Fa alapot használtam, de feszített vásznon is lehet alkalmazni.


Először is szedjük ki a hátlapot a keretből, és alapozzuk le, a rendes (Pentartos) alapozófestékkel :)

Neon festékkel fessünk meg egy részt (mondjuk egy bolygónyit)

Mielőtt megszáradna bordó akrilfestékkel ütögessük színátmenetesre.

Papírból vágjunk ki egy kört (bolygót), fedjük le a neonos részt, majd indigókék akrilfestékkel fessük át az egész hátlapot.

Világítós festékkel fröcsköljük be a kék égboltot

Kicsit csúsztassuk el a védőpapírt, és itt is fessünk meg egy kis részt világítós festékkel

Száradás után kenjük be a felületet kemény lakkal, jó vastagon...
... szórunk rá chameleon pigmentport....
... és jó közelről erőteljesen fújjunk rá. Ettől a por szétcsúszik a lakkon.
A keretet metál lila festékkel fessük le (persze lehet másmilyen színű is :))
Ugye nem bonyolult? Ráadásul nem is tart sokáig az elkészítése, bátran lehet festeni, fröcskölni, fújni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...