A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. október 6., szerda

Közeleg a karácsony

Annyi dolog van körülöttem, házfelújítás, alkotás, szervezkedés, futkosás, de azért gyorsan egy kis karácsonyi előzetes. Egy picike kis tolós tetejű doboz.

Kezdetnek megcsiszolgattam, lealapoztam, elnagyolva kivágtam a csomagoló papírból a mintákat és mind a négy oldalára felragasztottam. A papir szélét aztán egy picit, száradás után megcsiszoltam.

A dobozka széleinél a 3D port használtam, ebből is a durva (griz) nagyságút. Összekevertem festékkel és spatulával felhordtam a papír mentén a dobozka széleire. Majd festékkel összedolgoztam a papírt és a "grizt" a háttér színeknek megfelelően.

A festék száradása után egy kis umbra paszta került még rá.



A tetejét is megfestettem, megpatináztam, és egy veretet ragasztottam rá, amit utólag átszíneztem festékkel.

Természetesen a dobozka belseje és alja is festve lett, mert az nagyon csúnya tud lenni, ha kimarad. Szerintem.
Ugye, nem is nehéz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...