A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. június 30., csütörtök

Játék

Kigondoltam, hogy én is indítok egy játékot. Nem lesz sok különbség a hasonló blogos játékoktól, viszont mikor elkezdtem írni ezt a bejegyzést örömmel konstatáltam, hogy éppen ez lesz a 100. :-)
Szóval a játékhoz kell ugye egy nyereménytárgy. Én ezt a dobozt gondoltam felajánlani ajándékba valamelyik kedves olvasómnak.
6 kis rekesze van belül, mindenféle mütyürnek, gyöngynek, akár teafilternek.
Persze a játéknak vannak szabályai:
1. Írni kell egy megjegyzést ehhez a bejegyzéshez.
2. Követni kell a blogomat
3. Saját blogon hirdetni a játékomat.

Természetesen tudom, hogy sokaknak nincs blogjuk, így ők mentesülnek a hirdetés alól, de játszhatnak. Kiváncsi vagyok hány embernek tetszik, amit csinálok, hányan szeretnének kapni ajándékot tőlem.
Úgy gondolom, hogy két hétig lehetne jelentkezni, tehát július 14-ig. Utána hirdetem az eredményt.
Jaj, de izgulok, lehet megmarad nekem a doboz?

59 megjegyzés:

  1. Hűű! Ez a doboz gyönyörű! Én nagyon szeretném! Gyöngyösnek használnám!:)
    Már hirdetlek is a blogomon!
    http://kittikincsei.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Én csak megdicsérem! S ajándékot én más módon is kaphatok tőled, nem? ;-)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon örülnék neki!

    VálaszTörlés
  4. Bár a Gabi tanítványa vagyok, biztosan megtanítana, hogy kell ilyen dobozt készíteni, de ennek ellenére nagyon szeretném ezt a gyönyörű dobozt,mert jó lenne Tőled ajándékot kapni!!! Apró "kincseke" tennék bele.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű doboz! Én már sok mindent kaptam tőled, ezért nem is annyira az ajándék miatt (nem akarok másokat megfosztani tőle), mint inkább az önzetlen hírverés miatt viszem tovább a játékod hírét.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a doboz!!! Én nagyon szeretném meg nyerni :) ezért jelentkeznék is a játékodra! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a doboz.
    A nyereményt kérem postán elküldeni :))

    VálaszTörlés
  8. Ez a doboz nekem is nagyon tetszik, így én is jelentkezem a játékodra.

    VálaszTörlés
  9. Gyertek csak, gyertek! :) Örülök!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépséges!:)) Ügyes vagy! Tudnék neki örülni:)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép doboz!
    Mit is mondhatnék: a régi szép időkből nálam is van egy két eredeti Bryell,amit a mai napig becsben tartunk...főleg a fiam:D
    Viszem tovább a jó hírt.Szólok Vandának is:D:D:D hátha nyer!

    VálaszTörlés
  12. Szia Gabi!
    A doboz nagyon gyönyörű Lívia

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nagyon tetszik a doboz, de nem csak ezért írok, hanem mert nagyon tetszenek a munkáid, néha be szoktam nézni :)Persze, azért nagyon örülnék, ha megnyerném...

    VálaszTörlés
  14. Szép kis dobozka, tudnám mire használni. :)

    VálaszTörlés
  15. Tiszta mázli, hogy már ezer éve követem a blogodat:)))))))

    VálaszTörlés
  16. Szia Gabi!

    Nagyon szép a doboz,és természetesen én is nagyon örülnék neki!Csak gratulálni tudok a munkáidhoz és sikereidhez...........így tovább!!

    VálaszTörlés
  17. Na, csak nem gondoltad komolyan, hogy nálad marad a dobozkád??? Fantasztikusan szép, igazi kincseknek való! Remélem szerencsém lesz :D

    VálaszTörlés
  18. Na nehogy a dobozgyűjtő doboz fanatikus kimaradjon egy ilyen fantasztikus játékból!
    Monicánál láttalak, köszönet érte neki is.
    Gyönyörű a dobozkád, s a sok játékos mellett én is szeretnék versenyre kelni velük! :)

    VálaszTörlés
  19. Szép a dobozod, szívesen elfogadnám. :)
    Üdv...........Babó

    VálaszTörlés
  20. Szép kis doboz! Már régen szeretnék egy hasonlót4

    VálaszTörlés
  21. Gyönyörű doboz, szívesen használnám :D

    VálaszTörlés
  22. szia.nagyon szép doboz *.*
    hirdettelek a blogomon: http://www.neverlandmagic.blogspot.com

    VálaszTörlés
  23. Nagyon jó lenne egy ilyen doboz! :) Köszi a lehetőséget, játszok én is!:)

    VálaszTörlés
  24. Odáig vagyok a dobozodért! teljesen beleestem! :-)))

    VálaszTörlés
  25. szia!
    én is beszállok a ringbe!
    játékodat hirdetem
    sok pusz

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Gyönyörű ez a doboz!
    Hirdetem a játékot a blogom oldalsávján: femininepunch.blogspot.com
    Köszi a lehetőséget :)
    Emma

    VálaszTörlés
  27. gyönyörű doboz, és a többi munkád is különleges! örülök,hogy idetaláltam... :)

    VálaszTörlés
  28. Köszönöm! Nagyon kedvesek vagytok! Nem is gondoltam volna! Ha valaki nem tud ideírni (most szóltak, hogy valakinek hibát ír ki), akkor még facebookon megtalálhatja a dobozt :-)))
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000712110467
    Már csak 4 nap! :-)

    VálaszTörlés
  29. Ma is próbálkozom, nagyon tetszik a doboz, igazán szeretném a az enyém lehetne.
    :)

    VálaszTörlés
  30. Végre sikerült, viszont a dobozra kattintva továbbra sem jön be az oldal ki kéne törölni a linkből az egyik http

    VálaszTörlés
  31. Szia Gabi!
    Úgy látom, nem marad meg Neked ez a doboz.
    Nagyon szép, és nagyon szeretném megnyerni. :-)
    Feltételeket teljesítettem, már csak Fortunának kell mellém állnia.
    Blogomba is kitettelek az oldalsávba.

    Szép napot,
    másik Gabi

    VálaszTörlés
  32. Köszi Ezso! Megcsináltam, így még a kép is kisebb lett! :)
    Mennyi dobozrajongó... ! :-)

    VálaszTörlés
  33. Én is szeretnék játszani, jó helye lenne nálam! :)
    Itt hirdetem: http://erdekesss.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  34. Örömmel jelentkezek én is a játékra!
    Itt hirdetem: http://susubloglistaja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  35. Gyönyörűséges, én is játszanék érte..:)

    VálaszTörlés
  36. Biztos lehetsz már benne,hogy nem marad a tiéd! Nagyon gyönyörű! Én is harcba szállok érte!

    VálaszTörlés
  37. Gratulálok! Nagyon szép! Mindenki megőrülne neki! Üdv:Enci.

    VálaszTörlés
  38. Én is jelentkeznék a dobozért. Nincs rá szó, hogy milyen gyönyörű!!!
    Mostanában kezdtem el én is többet foglalkozni a decoupage technikával és nagyon tetszik mindaz amit ki lehet ebből hozni. Ez a doboz fantasztikusan szép!

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a dobozkád és tuti tudnék mit tárolni benne. Tehát jelentkeznék a játékodra, hátha Fortuna velem lesz a sorsoláskor! :-)
    Cinella
    http://cinella-sylvia.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  40. Jajjj, de szeretném ezt a gyönyörűséget!!!

    VálaszTörlés
  41. Tyűűűű!!!! Ez gyönyörűséges dobozka!!! Én is nagyon szeretném :D
    Jövök is hozzád játszani! Az oldalsávomba ki is tettelek! ;)

    Üdv.
    Zsuzsi
    www.boldogsag-var.blogspot.com

    VálaszTörlés
  42. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  43. Gyonyoru ez a zold doboz.Kulonben is nalunk a zold szin a meno.:)
    Jatszom termeszetesen.
    Hirdetlek es kovetod lettem.:)

    VálaszTörlés
  44. Hát ez meseszép!!AKAROM!:)

    VálaszTörlés
  45. De aranyosak vagytok!! Köszönöm-köszönöm! Most már azt várom kiváncsian, hogy ki lesz a szerencsés :-) 14-én éjfélkor záróra :-)

    VálaszTörlés
  46. Én is beállok a sorba :) nagyon szép!

    VálaszTörlés
  47. Kedves Gabi! Nem lehet véletlen hogy ma találtam a blogodra,természetesen jelentkezem a játékodra hiszen csodálatos az ajándék,de ha nem is nyerek egy baráttal több van!

    VálaszTörlés
  48. Nagyon szép kis doboz, szeretnék játszani érte. :)

    blogomra kitettem:

    http://kisnyuldolgai.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  49. Én is szeretnék játszani, hirdettelek is (http://my-p-project.blogspot.com/2011/07/gabryella-jateka.html)
    Köszi a lehetőséget :) !

    VálaszTörlés
  50. Hirdetve lettél :) (http://vilostenonis.blogspot.com/2011/07/ma-kreativ-hangulatomban-vagyok-de-hogy.html)
    Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, amiket csinálsz, jelentkeznék a játékra én is :)

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Ez nagyon szép! Lynd néven követlek, e-mail: natasa-@freemail.hu

    VálaszTörlés
  52. Én is szeretnék jelentkezni a játékra:)

    VálaszTörlés
  53. Szeretem a dobozokat és a hobby technikákat.Szeretnék jelentkezni a játékra, hátga végre nyerek:)

    VálaszTörlés
  54. Ma van az utolsó nap, már nagyon izgulok!!! :)

    VálaszTörlés
  55. :-) Nem ígérem, hogy éjfél után egy perccel kisorsolom :-)) Délelőtt érkezem a sorsolással. Kitartás addig....

    VálaszTörlés
  56. Szia!

    Most találtam a blogodra, úgy látom, még épp időben! Gyönyörű ez a doboz, nagyon örülnék, ha hozzám kerülne!

    Követlek, a játék linkjét kitettem, és a hozzászólás is itt van. :)

    http://leohobbi.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  57. Nagyon szép ez a doboz is. Szeretnék még én is jelentkezni a játékra. Blogom még sajnos nincs.
    Ibolya

    VálaszTörlés
  58. Szeretnék én is sorba állni ezért szép dobozkáért!!
    Minden kérés teljesítve!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...