A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. június 6., hétfő

Torino

A múlt héten tapasztalatokat gyűjtöttem, tanultam, alkottam Torinoban, a Stamperia trénertalálkozóján. Minden nap reggeltől estig tartott a munka, festettünk, dekupázsoltunk, varrtunk, gyurmáztunk, gyertyát készítettünk, scrapbook albumot diszítettünk, ékszerek, babák, dobozok, gömbök, vázák, lámpák, füzetborítók születtek meg.

Varrok

Részlet egy képből, buborékfújóval -festésem-

Hatalmas élmény volt látni az ő szemszögükből egy-egy tárgy lényegét, a vegyszerek más felhasználását, belelátni az életükbe. Itt tényleg igaz a mondás "Mindenki másképp csinálja...", és mégis a végeredmény csodálatra méltó. Nekik tetszettek a mi munkáink, nekünk az övék, amit egy kiállítás keretében meg is nézhettünk. Minden tréner vitt ki munkákat - kb. 300 alkotás gyűlt így össze - és a résztvevők szavazhattak egymás alkotásaira. Mindenki háromra. A textil különböző felhasználása, a gyurmafigurák,  hatalmas festmények, filcek és ékszerek között természetesen a dekupázs is helyet kapott. A három díjazott alkotás mindegyikén a fő szerep a festésé volt, megérdemelten. A több szavazatot kapott alkotásokat megdicsérték, elismerték, köztük az én angyalos, feszített vászonra készült, repedőpasztás képemet is, aminek nagyon örültem.

Ezzel az úttal túlestem életem első repülőútján is, ami tényleg nem annyira vészes, mint gondoltam :-)

Megtanultam pár olasz szót, megszólaltam angolul - főleg este a szálloda halljában - és mikor kifogytunk a rendelkezésünkre álló szavakból, mutogattunk. Tüneményesek az olasz trénerek, segítőkészek, és nagyon ügyesek!

Marinával, a Stamperia legelső tanárával és Gabival

9 megjegyzés:

  1. Megérdemelted, hogy ott legyél! Azért majd mutatsz ott készült alkotást?! S mit varrtál? Azt a gépet én is elfogadnám! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Saci! :-) Nem mutathatok sajnos. Hadititkosak :-) Egy könyvborítót varrtam, meg egy kis szütyőt. Jó kis gép volt, gombok voltak és valami kijelző is volt rajta, és köbö 50 program. Én csak varrtam egyenesen, meg visszafelé, hogy ne kelljen kötöznöm a cérnát. Azt is úgy kellett, hogy nyomtam a gombot, akkor hátrafelé ment a talp. Vagy az anyag. Vagy valami :-) Annyira nem értek hozzá :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz lehetett! Csodálatos képeket csináltál. Nem csodálom, hogy a lányoknak tetszin a Janome gép. Állitólag ez az egyik legjobb gép.

    VálaszTörlés
  4. hurrrrááá

    mosmár jusztse szólok hozzá!

    VálaszTörlés
  5. Na jó!

    Tök jó lehetett nektek ottand

    VálaszTörlés
  6. Ha nem a talp, ment hátra, akkor a kelmetovábbító fogazat. Mindegy. Gépet hozhattad volna.
    Rájöttem, hogy mi lehet a baj, most tudok hszt írni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...