A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. december 10., szombat

Blogséta

Vasárnap van, ami nálam azt jelenti, hogy aludhatnék, de persze ilyenkor sosem tudok. Mivel a családom többi tagja ebben sikeres, így én csendben elkattogtam a gépen. Blogokat olvasgattam, nézegettem és csendesen ámuldoztam. Valahogy ilyenkor többnyire a gyöngyös blogokra tévedek, aztán onnan még erre-arra. Pedig én nem fűzök gyöngyöt, mert nem tudok és úgy érzem ahhoz végképp nem lenne türelmem, de sokszor esem szerelembe egy-egy darabbal. Ma reggel igen sokkal sikerült :-) Mutatok pár blogot, amerre jártam:

Manka: azok a harangok!! és az ékszerek....
Ő nem magyar, és elsőre talán nagyon színesnek tűnnek a gyöngyei, de nekem kicsit olyan, mintha valami antik darabokat nézegetnék! Nagyon tetszik!
Panka: szalagokkal, fityegőkkel, gombokkal (?)
Krisz: még bolt is van itt, olyan dolgokkal, hogy csak na. Pl. varráshoz is anyagok, különlegesek, és ékszerekhez alapanyagok
Levendulalány: Ez a blog! Apró, ám profi ötletek mindenféléhez, ami kreatív!
Hát ez valami szenzációs!!

Sajnos idő hiányában nem tudtam őket végigolvasni, de ami késik, nem múlik :-)
Most is már menni kell konyhailag, délután vendégsereg érkezik, beszélgetős, evős, alkotós napnak nézünk elébe!
Nektek is jó vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...