A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. december 8., csütörtök

Naagy karácsonyi játék és képeslapok

Elérkezett hát az idő, hogy valaki nyerhet ismét. Ám most nem alapanyagot, hanem kész ajándékért lehet játszani. Egészen konkrétan háromért. Egy dobozka, ami igazán karácsonyos, egy különleges karácsonyfadísz, és egy képeslap a nyeremény. Mindhárom ajándék az én kezem munkája :-)
A feladat egy hangyányival több, mint a legutóbbin, ahhoz, hogy játszhass a "jel" mellé, amit itt alul kell hagyni, még meg kell írni, hogy a képeslapok közül melyiket szeretnéd. Mert abból önös érdek miatt többet is készítettem. :-)

Tehát a nyeremény egyik fele:
ezüstösen, aranyosan csillogó, antikolt dobozka (17,5 x 11 cm)
A karácsonyfadísz gumis damilra van fűzve, különleges gyöngyökből és hungarocell szívből, amit én festettem fémes, ezüstös hatásúra.
A képeslapok, amikből választhatsz egyet:

Nem vakuval csináltam a képeket, mert úgy teljesen más színt kaptam, így hasonlít a legjobban az eredetihez. Akarom mondani, pont ilyenek eredetben :-) Egyikbe sem írtam szöveget, tehát akár tovább is ajándékozhatod :-)

Legyen egy határidő, hogy még én is fel tudjam adni időben, adjunk a postának is lehetőséget, hogy odaérjen, ezért december 15. éjfélig játszhattok. Így pénteken fel tudom adni a csomagot, hétfőre oda is ér.... persze, ha egyből jelentkezik érte a nyertes!
Jelentem amúgy, az előzőek célba értek ! :-)

Nos hát, játékra fel!

47 megjegyzés:

  1. Megint gyönyörűséges nyeremények :) !
    A bal oldali narancsospirost szeretném ^^...
    Köszi a lehetőséget :) !

    VálaszTörlés
  2. Ismét jelentkezem, talán szerencsém lesz. A képeslapok közül balról a harmadikat, v jobbról a másodikat kérem. Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Ja azt nem írtam, hogy a felső sorból választottam Jucus

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék én is jelentkezni, talán nyerek :)
    A képeslapok közül az alsó sorból a bal elsőt szeretném.

    VálaszTörlés
  5. Jövök én is, hátha szerencsém lesz. Gyönyörűek a képeslapok egytől egyig, úgyhogy nehéz volt a választás, de ha nyernék, akkor a felső sor, jobb első kéket szeretném.

    VálaszTörlés
  6. tyű *.* a középső kék, virágos képeslap tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép tárgyakat készítettél. Jelentkezem én is a játékra.
    A képeslapok közül a felső sor bal szélső narancsos színűt szeretném.

    VálaszTörlés
  8. Hűha! Mindegyik szép, de nekem a felső sorban a kék virágos tetszik a legjobban! Így azt szeretném!

    VálaszTörlés
  9. A dobozka is szépséges, de nekem a karácsonyfa dísz a favorit:) Ja és az alsó sorban lévő harangos kék-fehér lap:))

    VálaszTörlés
  10. Ez a doboz igazi, karácsonyi varázsdoboz.:) A képeslapok közül a középső az alsó sorban a kottás, fémveretes-keretes a legtetszősebb.

    VálaszTörlés
  11. Tetszik a dobozka is, hát még a dísz. A lapok közül a számomra legkívánatosabb :) Alsó sor, balról a második. (Sasakati)

    VálaszTörlés
  12. Hihetetlen szépek!!!
    Mindig nagyon szerettem volna valamit tőled, de eddig még nem volt szerencsém.
    Remélem majd most!
    A képeslapok is egytől-egyik nagyon nagyon szépek! Hogy is lehetne választani?
    Az egyiket választanám, azt, amelyiket te gondolod! Mind csudaszép!

    VálaszTörlés
  13. Milyen szép karácsonyi ajándék :) Nagyon tudnék neki örülni! A kottás képeslap tetszik leginkább.

    VálaszTörlés
  14. Jövök én is játszani!:) Nagyon szép a doboz, a dísz is, no meg a képeslapok is....:) Szívesen elfogadnám mindegyik lapot, de ha már választani kell, akkor talán ami a legközelebb áll a szívemhez, az az alsó sor, jobbról az első!
    Köszi a lehetőséget, nagyszerű ajándék lenne ez így karácsonyra....:)

    VálaszTörlés
  15. Szuper ajándékok! Én is szeretném:)
    A képeslapok közül az alsó sorból az elsőt vagy a másodikat választanám.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  16. Mindegyik ajándék gyönyörűséges. Titokban a dobozkát szeretném, de bármelyiknak nagyon örülnék. Önző módon magamnak tartanám meg a képeslapot, mégpedig a felsősorban a kék virágosat választanám.
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  17. Jöttem játszani!!
    Nagyon ügyes vagy gyönyörű mind!!!
    Nem tudok a képeslap közül választani, mind tetszik, rád bíznám, bármelyiknek örülnék !
    Köszönjük!!

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörű ajándékok... a képeslapok közűl a kék virágos ami a legeslegjobban, de a többi is nagyon szép!:)

    VálaszTörlés
  19. Micsoda szépséget!!
    A képeslapok közül az alsó sorból a középsőt választanám, ha szerencsém lenne :)

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szép ajándékok!
    Hm... képeslapok között én nem is tudnék választani, mind szép, bármelyiknek örülnék :)

    VálaszTörlés
  21. Gyönyörűséges minden ajándék, jó volna nyerni. Mindegyik képeslap nagyon tetszik, nem könnyű a választás, de ha mégis nekem kedvezne a szerencse, akkor a felső sorból balról a harmadikat választanám.

    VálaszTörlés
  22. Micsoda ajándékok!! Én is szeretnék játszani. A képeslapok közül a kék virágos tetszik legjobban.
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  23. Szeretnék én is játszani :D
    A képeslapok közül az XMAS-s tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  24. Imádom a dobozkákat! :) Képeslapok közül mind tetszik, de ha választani kell, akkor az a nagy hópihés NOEL felirattal :)

    VálaszTörlés
  25. Játszo és felső sor balról a harmadik.

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Én is szeretnék játszani! :o)
    Minden nagyon szépséges, amit készítettél! A képeslapok közül a virágosat szeretném, a felső sorból a 3.-at.

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni! És a jobb felső sarokból szeretném a noeleset.
    Köszönöm a lehetőséget!
    Isa

    VálaszTörlés
  28. Csodás nyeremények!
    Én az első képeslapot választanám :)

    VálaszTörlés
  29. Én is jelentkezek a játékra! Nekem is az első képeslap tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  30. Én is jövök! Nekem a kék virágos képeslap tetszik legjobban:) Annyira ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  31. Úristen ez a doboz csodás! Szerelmes lettem belé:)De a többi is nagyon tetszik:)

    Képeslapok közül a bal alsó sarokban tetszik a legjobban:)

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    U.i.: És Boldog Névnapot neked is druszám:)

    VálaszTörlés
  32. Én is játszanék!:-)
    Nekem az alsó sor, bal sarokban lévő képeslap tetszik.

    VálaszTörlés
  33. Kedvbes gaby! De jó, hogy játszhatunk nálad! Csodás a doboz, és a többi ajándék is! A lapok közül a felső sorban a második teszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  34. Nagyon örülök, hogy ennyien vagytok már! Köszönöm! :-) És boldog névnapot akkor a többi Gabrielláknak is (ha vannak még) :-)))
    Még két nap! :-))

    VálaszTörlés
  35. NAgyon szépek a nyeremények,szeretnék én is játszani.
    A bal felsőt képeslap tetszik nagyon.
    Blogomra is kitettem a felhívást a játékra

    VálaszTörlés
  36. Amúgy még időben vagyok ám, hogy boldog névnapot kívánjak:-)

    VálaszTörlés
  37. Jövök én is játszani :) És ha a szerencse kedvez, akkor az alsó sor középsőjét kérem.
    Köszönöm !!!

    VálaszTörlés
  38. szia!
    szeretnék veled játszani!
    gyönyörűeket alkotsz!
    képeslapok közül az alsó sor középső tetszik!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  39. Végre én is ide találtam:-)))
    Játszanék én is, nekem a baloldalon a legelső tetszik:-)))

    VálaszTörlés
  40. Jövök én is játszaniiiiii!!!!! :)
    Jobbról a második képeslap tetszik a legjobban!!!! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia! Én is szeretnék játszani :) Az első sorból a harmadikat választanám :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  42. A 2. hópelyhest választom. :) Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  43. Húha utolsó pillanatban tévedtem ide. Nagyon szeretnék játszani. Xmas feliratú képeslapot szeretném. Köszönöm az esélyt.

    VálaszTörlés
  44. Szia! Szeretnék én is játszani. Az alsó sorból az első képeslapot választanám, de mindegyik nagyon szép :) Köszönöm a lehetőséget! Kellemes Ünnepeket Kívánok!

    VálaszTörlés
  45. megérkezett a csomag!

    nagyon szépen köszönöm!

    gyönyörű a doboz! dekoratív darab!

    sok puszi!

    Éva

    VálaszTörlés
  46. Szia! De örülök!! Már gondoltam írok e-mailt :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...