A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2012. október 1., hétfő

Kérdezz! Felelek!

Angitól loptam ezt a jó kis ötletet. Vagyis nem loptam. Engedélyt kértem a reprodukálására :) Szóval, ha még nem ismertek elég jól, vagy van olyan kérdésetek, amire nem kaptatok választ rólam, akkor most megtehetitek.
Kérdezzetek e-mailben (bryell@invitel.hu), itt a bejegyzésben, és én meg megpróbálok majd válaszolni rájuk, egyben.

Ezt még úgysem mutattam :) Most ide pont jó :)


3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én már jó pár hete fontolgatom, hogy írjak, most feldobtad a labdát. :) Szeretném megkérdezni, hogy Budapesten (Soroksáron) mikor tartasz legközelebb foglalkozást?
    Illetve úgy rémlik volt neked egységcsomagod is egy-egy munkához, de most nem találom sehol ezt a lehetőséget. Megszűnt?

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. :)) Hát nem pont ilyenekre gondoltam :) De Soroksáron már nem hiszem, hogy fogok tartani :(
    Egységcsomagod némelyik érdekesebb foglalkozásos mintadarabhoz szoktam csinálni, de ugye az is véges, mert nem biztos, hogy 2-3 hónap múlva kapok ugyanolyan dobozt, vagy papírt. Esetleg írd meg melyik érdekelne, és meglátom mit tudok csinálni :)

    VálaszTörlés
  3. Kérdések:
    1.Van olyan ok, ami miatt visszautasítanál egy külföldi munkaajánlatot? (biztos megélhetéssel, és vihetnéd a családod is)
    2. Mi az eredeti végzettséged, és mi a munkád?
    3. Vannak-e háziállataid? Mik?
    4. Ki a kedvenc íród, ha van?
    5. Mit gondolsz a mai (átlagos) tizenéves korosztályról (a saját gyermekeid ne vedd bele az átlagba, mert úgy elfogult lenne a válasz:P)
    6. Ha kertes házban élsz, magadnak termeled a levesbe valót, vagy inkább piacra, boltba jársz?
    Most hirtelen ennyi jutott az eszembe, de jövök még :):)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...