A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. január 12., szombat

Egy jel...

... hogy megvagyok, jól vagyok, el vagyok... havazva.
Az új évben is dolgozom, a kevés babonáim egyikét betartva január elsején is festegettem, ragasztgattam, hogy biztosan ebben az évben is legyen mit csinálnom :) Ti hisztek ebben? Az első napos dologban? Lencsét ettem, finomat, sütöttem is, festegettem, és persze kicsit takarítottam is. Bár azt nem szabadna, de legalább tudom, hogy az elkövetkezendő háromszázvalahány nap nagyja részén is ezt fogom csinálni :)
Jelenleg folytatom az ezüstös-fehéres-feketés elegáns projektet, hiszen január végén ismét Frankfurtba megy kiállításra a Pentacolor, így harmadikától nálam teljes a nagyüzem.
Fényképeket egyelőre nem nagyon tudok mutogatni, csak pár kupisat, ahogy leamortizáltuk a Penta galériáját :))

A feladat amúgy most nagyon érdekes és izgalmas. Nem a szokásos dobozok, vázák és fa lapok a fő attrakciók. Melitta (a középső képen, ő az, kiállítás terveződekoratőrmegálmodó) tök jó elképzeléseit próbáljuk megvalósítani. A kissé kopott madárkalitka is átalakult, régi poharak, székek, asztalok, kisszekrények. A kis szekrényke alul (a fenti képen az asztalon megmunkálás alatt) még nincs teljesen kész, férjem anyukájától koboztam el :) 
Hát ennyi csak, egyelőre ez van, a foglalkozásokon közben töröm az agyam. Elképzelés, ötlet rengeteg van, de idő hiányában még nem készült mintadarab, és még nem is tudom, hogy mikor kezdődnek. Valószínűleg január végén, vagy február elején. De pár darabot - a kiállításra készült tárgyak közül - biztosan átmentek foglalkozásra, mert nagyon tutkerájak lettek :) Kitartás!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...