A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. március 1., péntek

Egyfázisú repesztés

Amitől mindenki fél. Régebben, bevallom őszintén én is tartottam tőle, de most már bátran alkalmazom, és sosem csalódom. Igaz volt nekem is egy segítőm, aki megmutatta a titkot, valamikor rég.
Most én mutattam meg a foglalkozásomon és szerintem remekül sikerültek. Nézzétek csak!


A többi képet a gportalomon nézhetitek meg, mert megint úgy jártam, hogy elfordítottam a fényképezőt, és hiába mentem úgy le a képet, hogy álljanak a kis képtartó dobozok, ide ferdén teszi fel. De ott meg jól... Nézzétek meg, érdemes. Sokan hoztak saját fényképet, és mindenki elégedetten ment haza :)
Amúgy szívesen leírom, hogy hogyan kell használni az egyfázisú repesztőlakkot, de attól tartok ez tényleg olyan, amit látni kell. 
Szóval alapszín felkenése, szárítás, repesztőlakk felkenése - nem kell folynia, de ne is túl vékony rétegben legyen, nem a tárgyba való beledörzsölés a cél - száradás, szárítás. Ezt lehet nyugodtan szárítani. A második réteg festék felvitelénél mondjuk 3 másodperces szabály van. Addig dolgozhatsz egy részén a felületnek. Tehát ha neked 3 mp-ig tart egy csíkot felkenni a felületre, akkor oda többet már nem nyúlhatsz bele. De ha úgy csinálod, hogy kb. 1-2 centis csíkokat húzol gyorsan, és oszlatod a festéket gyorsan egymáson, akkor akár fedheted is őket. De a lényeg, hogy ne tartson 3 mp-nél tovább. Hááát.... én sem érteném így, tényleg látni kell. No, majd megoldom azt is valahogy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...