A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2013. november 14., csütörtök

Kezdőőődik...

.... a karácsonyi szezon. Vagyis már valamikor el is kezdődött, gondolatban hónapokkal ezelőtt szerintem. Pár hete teljes valójában elkapott, és most már nincs menekvés, alig másban tudok gondolkodni, dolgozni. :) Ami nem baj, mert mellette csenek magamnak időt, hogy kis karácsonyi hangulatot becsempésszek a lakásba is szép lassan :)

Jó pár tárgy elkészült ismét, némelyikről még videó is készült. Láttátok? Itt balra fent. Egy tányér, csillogóban, egy doboz pöttyösben. Azokat én készítettem és igen, az az én kezem :)

Judit meg iszonyú jól besztájlingolta :)
Errő is van videó ám!
Készültek még új mdf alapokra dolgok, katalógusba, ide-oda.



Feliratos stencil, scrapbook papír lazúr, glitterpaszta
Egyfázisú repesztés, pirosban
kontúrozó, glitter. leírás itt.

Pentacoloros vevőtalálkozóra készült... én fotóztam :)
Egyszerűen, nem csillogósban
Remélem sűrűbben idejutok és tudom mutogatni a többit, hogy inspiráljalak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...