A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. július 31., vasárnap

Az elmúlt héten ....

.... mindenfélét csináltam.... ami nem munka. Mármint nekem. Mert egy kis szabadságot kértem magamtól és mivel nagyon rendes is vagyok, kaptam is :-) Így nem nyúltam semmilyen papírhoz, szalvétához, ragasztóhoz.
Inkább egy kicsit a kertben tevékenykedtem. A sok esőtől teljesen elburjánzott a gaz a kis kavicsos úton nálunk, így azokat szedegettem ki és töltöttem fel kaviccsal. 
Még nem értem a végére...
Pici fiammal voltunk a Tropicariumban is, vonattal. Nagyon élveztük mind a ketten.
"Jaj, anya, ne fotózz már mindig..." :-)))
Lett egy új hobbim is. Nincs köze papírhoz, dekupázshoz. Festéshez annál inkább. Említettem már, hogy itt van egy régi kápolna, amit most újítgatnak a lakók. Reméljük, hogy az épület rendbetételére megnyerünk egy pályázatot, addig is az apróságokat, amit lehet, helyrehozzuk. Én restaurálok. A múltkor a gyertyatartókat, most pedig szobrokat.
Ő volt a legkevésbé kopott:


Ilyen lett

Most pedig ő vár arra, hogy rendbe tegyem.

Rajta egy kicsit több a tennivaló, mivel egyszer már leeshetett, és törött le belőle kis darab. Ha kész lesz, őt is mutatom, meg a harmadikat is.

Még egy dolog van. Játsszatok Ancsámnál....
Érdekes szösszenet, hogy amikor én ismerkedtem a dekupázzsal, ő már művelte azt, és ismeretlenül is elhívott hozzá, hogy megmutasson egy-két alapdolgot. Azóta ő már varr, szappant önt, persze dekupácsol is.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kedvelem a Tropikáriumot. Gondolom a kisfiadnak is tetszett.
    A kert! No az remek. Most vagyok egy nagyszabású kert felújításban. Persze segítenek nálam jobban hozzáértő emberek. Találtam nálad néhány dolgot amit valószínűleg megvalósítok én is. Gratulálok a kerthez.
    Ibolya

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...