A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. július 15., péntek

Stencilmánia?

Gondoltam lefotózom a maradék vásárfiát, amit eddig még nem tettem meg, és vigyorral a képemen konstatáltam, hogy tényleg ez a stencil a szerelmem :-)
Mutatom....
Dobozszett fehérrel




Konyhai akasztó, kéztörlő tartóval
Szintén, ámbár antikolva
Stencil nélkül? :-)
Karkötők így-úgy-amúgy
Röpkeség lilában...
.... bordóban.

Hát ennyi :-)

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű mind ,de ez a bordó doboz egészen fantasztikusan szép!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! A stencilezettek nekem is nagyon tetszenek! Hogyan csinálod? El lehet árulni? Gondolom van sablonod, ami fantasztikus motívum, és valamilyen paszta. Vagy mi az? Azután az árnyékokat mivel csinálod a stencil körül?
    Az antikoltak is nagyon szépek. Hogy csinálod, több szint használsz?
    Úgy elmennék egy-egy foglalkozásra, de sajna nagyon messze vagyok.
    Olyan lila kis dobozkákat én is díszítettem már.
    Nagyon tetszenek a munkáid.

    VálaszTörlés
  3. Az egyik lilás röpkeség, s egy füstfóliás(?) karkötő jöhet! ;-) A fehér doboz szett is kedvenc!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...