A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2014. szeptember 1., hétfő

Játszanál?

Ha igen, akkor most itt a ragyogó alkalom. Kitaláltam egy játékot, felvetettem Andinak, ő belement, így játszottunk, de gondoltam ketten mégsem az igazi, játsszunk többen! Benne vagytok? :)

A játék szerintünk jó ötlet, nem a szokványos lájkolj, alkoss, osztogass. Remélem nektek is tetszeni fog, és minél  többen játszotok velünk :))
A lényege a következő:

Mi ketten, Andival elkészítünk félig egy-egy tárgyat. Fotózzuk, leírjuk a megtett lépéseket, ti pedig befejezitek úgy, ahogy nektek tetszik, abban a stílusban, amit szerettek :) Hm? Érthető? Mutatom is a mintadarabot.

Én ezt készítettem Andinak:
Ez egy kisebb feszített vászon alap. Rajta egy rizsszalvéta darab rádekupázsolva, majd arra paszta felhordva. A technikája megegyezik egy kaspó technikájával, amiről videó is készült nemrégiben.
Tehát a rizsszalvéta felragasztása után keverjünk össze egy kis 3D port alapozófestékkel, spatulával kenjünk ide-oda keveset, eltüntetve a papír széleit. A vászon szélére kenjünk vastagabban a pasztából, majd óvatosan nyomjunk bele egy csipkét, aztán szedjük vissza és hagyjuk száradni.
Innentől adtam át Andinak a feladatot, és ő ezt hozta ki belőle. - meg kell mondjam, majdnem elpityeredtem magam, olyan nagyon tetszik - :)) Ugye, nektek is?

Andi kiegészítette, megfestette, dekupázsolta,  ragasztotta, és apró üzenetet helyezett el benne nekem :) Számomra ez maga a tökély :) 
Szóval? Játszotok velünk? 
Nyerni sok-sok tapasztalatot lehet majd, sok-sok ötletet, és a játék örömét! A beérkező fotókat majd a facebook oldalamon megmutogatom (ugye küldtök?)  De lehet, hogy még valamit kitalálok majd :)


Még egy apró vallomás... Andi is elkészített egy félkész darabot, de még nem tudtam hozzányúlni, szóval lesz még ilyen :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...