A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. augusztus 25., szerda

Felújítás

Szeretek "restaurálni". Nem csináltam ugyan sokat, és nagy dolgokat, de nagyon élvezem, amikor átalakulnak a dolgok. A szomszédasszonyom is szereti, általában ő lát el újradíszítendő tárgyakkal :-)
Kaptam már tőle kenyértartót, ami még a mamájáé volt. Kívül-belül javítgatni kellett rajta, de semmi bonyolult nem történt vele, mégis sok időt elvett. De jól telt az a sok :-)



Talált aztán még otthon fa vázát is, ami kicsit repedt volt, kicsit hiányos:


Kaptam máshonnan is dolgokat:
Ő volt a legnagyobb kihívás, látatlanban elvállaltam a barátnőm kérésére :-)) Mikor megláttam ..... el is volt törve, de nagyon elégedett volt az eredménnyel ő is, én is. :-)

 

Strucctojás? Imádom! Na nem enni :-) Nyithatók és béleltek.


Most meg kaptam anyukám szomszédasszonyától egy szatyor lopótököt. Piciket. Gondolkodhatok erősen!  Ha valakinek van ötlete, szóljon! :-))
A legjobbat díjazom! Legyen mondjuk két tök a jutalma :-) ..... Na jó. Három!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...