A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. augusztus 16., hétfő

Lépésről-lépésre

Ezt sikerült ötletelnem :-) folyamat alant.

A vas tábla hozzávalói
Miután lesmirgliztem az akasztót, a dekorkavics ragasztóval a fa levéldíszeket felragasztottam a táblára. Jöhetett a paszta. Ez az a tagja a pasztacsaládnak, amit a résekbe könnyebben lehet beleszuszakolni....


... így a homorú és domború felületeket ecsettel jól bekentem. Következett a sűrűbb, nagyobb szemcséjű paszta. Ezt spatulával kezdtem el feldolgozni.....

..... majd szivaccsal jól eloszlattam mindenhol. És már kész is lett. Lakkozni nem kell, olyan keményre megköt a paszta, mint a vas! :-))

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, a rózsa meg fantasztikus!

    VálaszTörlés
  2. Szia Gabi!
    hogy ez mekkora ötlet!!!
    gratulálok a blogodhoz, kedveceim közé tettem!
    sok sikert a pályamódosításhoz, kiváncsian várom mi lesz azt :)
    ezso

    VálaszTörlés
  3. Gabryella!
    Megirnád nekem, a paszta pontos nevét, és ebből 2 különböző szemcséjüt használsz??
    Elúőre is köszi. menafilo100

    VálaszTörlés
  4. Igen! A Pentacolor Kft. forgalmazza, hobbiboltokban tudod megvásárolni. Ásványpaszta a neve. 3 féle van, én ebből itt, kettőt használtam. A szürkét, és a csillámost.
    Létezik még a barna :-)
    Jó munkát!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...