A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. augusztus 21., szombat

Rózsafüzér tartó dobozka

A Chameleon gyöngyházfényű effektfesték a Penta terméke, és hihetetlenül szép dolgokat lehet vele készíteni. Pasztell színekben kapható.
A festék nagyon jó fedőképességű, ezért használható alapozás nélkül is. Én egy nagyon puha sörtéjű ecsetet használok a felviteléhez, így biztosan nem lesz csíkos. A szivacsot sem ajánlom, mert attól sem lesz szép egyenletes felületű. (Én, és nekem. Mindig az én tapasztalataimról írok, eddig is, ezentúl is. Lehet másnak a szivacs válik be:-)) Ezeket az effektfestékeket bátran használhatjuk például keresztelős ajándék készítéséhez.
 Mint ahogy én tettem ebben az esetben. Egy rózsafüzér tartó dobozt készítettem.

Hozzávalók: fa dobozka, Pentart Chameleon rózsaszín - arany festék, bronz effekt lakk, arany üvegkontúr, alapozó festék, fényes lakk, papír, dekupázs ragasztó, ecset. És picike csavarhúzó, hogy a festés előtt a csatot, zsanérokat leszereljük. Így biztosan nem lesz festékes.
Nem alapoztam le a dobozt az effektfesték használata előtt, csak kicsit lesmirgliztem!

Csak a szalvéta helyét nem festettem le
Száradás után leragasztottam a széleket,.....
.... hogy az alapozót fel tudjam vinni. (ragasztószalag a patikából)
A szalvéta felragasztása, száradása után...
arany üvegkontúrral körbepöttyöztem a kép szélét....
... majd a dobozka oldalát is.
A szalvétára Chameleon bronz lakk került....
... az oldalakra fényes vízesbázisú lakk
A fényképen is átjön az effekthatás. Rózsaszín, arany.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...