A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. november 14., vasárnap

Így készült .... a vendégkönyvem

Nagyon büszke vagyok a vendégkönyvemre, mert szerintem egy jól sikerült darab lett.

Ráadásul most már belülről is jól néz ki, jól esik olvasni benne a sok dicséretet, bátorítást és a kedves szavakat! Köszönöm....
Cserébe megmutatok egy-két képet arról, hogyan készült.

Keményborítású papír alapú stencilezve, szalagozva
Rizsszalvétát használtam
Repesztés első fázisa
Második fázis

Festegetés, antikolás, lakkozás, kontúrozás.... ezekkel lett teljes :-)

4 megjegyzés:

  1. Ez tényleg jó lett!
    A betűk miből vannak és hogy készültek?
    Evic

    VálaszTörlés
  2. Dekorgumiból :-) Ráirtam, kivágtam, ráragasztottam, festettem :-)
    Köszi

    VálaszTörlés
  3. megcsodáltam élőben is a pentánál:) remekmű:)
    magát az albumot hollehet beszerezni? sok lakberendezős boltban is láttam albumokat, receptkönyveket díszítve, kemény kartonfedéllel, sötétbarna durvább lappal. honnan lehetne ilyesmit beszerezni? esetleg, ha van ötlet..nagyon megköszönném:)

    VálaszTörlés
  4. Hűűű naqyon jó lett, tetszik. Habár én még új vagyok, de kiteszem a játékodat én is Gabi.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...