A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. november 30., kedd

Székács Zoltán festőművész

Ma megismerkedhettem vele, láthattam pár tervet, szösszenetet és mondhatom az állam leesett!

Hihetetlen, hogy milyen csodákat tud az emberi kéz alkotni festékből, homokból, különböző kenhető anyagokból.
Nem a szokásos képek ezek: tájkép, csendélet, arckép. Nem azok. Én nem is tudnám megnevezni, bár nem is tisztem, megtették ezt helyettem mások.
Éppen most van kiállítása, (Karinthy Szalon) remélem még én is odaérek, hogy láthassam a kész alkotásokat is, ajánlom szíves figyelmetekbe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...