A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2010. november 23., kedd

Szivaccsal festés

A Pecsában voltam a vásáron, és foglalkozást tartottam. Ott találtam magam szembe egy problémával, ami nekem természetes felhasználása a szivacsnak.
Amikor árnyalni akarok egy tárgyat, vagy pacsmagolni akarom szivacsot használok. (Bár én szinte mindenhez)
Ahhoz, hogy ne foltos legyen a festésünk, hanem szép átmenetes egy kisebb szivacsot kell befestékeznünk. Nagyon kevés festéket kell használjunk, úgy, hogy a szivacs majdnem teljes felületét befestékezzük és szinte az egészet le is szedjük róla akár egy papirtörlő segítségével. Így a szivacsunk éppenhogy festékes lesz.
Ha a szivacsot csak egy helyen mártjuk a festékbe, akkor lesz foltos a művünk. ha sok rajta a festék, akkor eltüntethetjük az alapszínt.
Fontos, hogy a szivacsot ne teljes erővel ütögessük a tárgyra, hanem szinte éppenhogy érintve.


ezen a kis képen látszik, hogy a terrakotta pasztát zöldes festékkel árnyaltam. Úgy bántam a szivaccsal, mintha áttörölgettem volna a széleket.
Találtam egy képet nagy nehezen a gépemen, még egy tányér készültekor fotóztam:

Nem tudom mennyire érthető voltam, de remélem segített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...