A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2015. március 8., vasárnap

Nosztalgiakép bársonylakkal

Festegethetnékem támadt, így készítettem egy faliképet. Közben fotóztam is, bár a fényviszonyok hol ilyenek, hol olyanok voltak. Ilyen lett a végeredmény, alul pedig a folyamat.
Ez a képkeret két részből áll, egy hátlap és egy keret, ami díszítésre várt. A hátlapot lealapoztam és felragasztottam a körbetépett szalvétát. Amikor megszáradt megfestettem a hátlapot, ahova nem került szalvéta. Igyekeztem a színt hasonlóra összehozni. Ezek a nosztalgia szalvéták majdnem mind szürkés háttérre lettek nyomva, így én használtam szürkét, fehéret, esőfelhőt és kevés keki színt. A háttér festését én mindig a szalvétától távol kezdem, addig ütögetem egymásba az általam belelátott színeket, amíg el nem érem azt a színt, amit szeretnék, vagyis, ami a szalvéta színe. Amikor megvan, akkor ütögetem fel a festéket a szalvéta szélére is.
Amikor ez megvolt, fogtam egy mini stencilt, rátettem a képre és a minta mellett, esőfelhő színnel, nem túl erősen itt-ott megfestettem.
 
A keretet lefestettem esőfelhővel és kekivel, majd egy kis barna szárazecsettel, száradás után pedig az egészet átumbráztam. Umbrázás után egy részre átlátszó gélpasztával rajzoltam mintákat, száradás után pedig bársonylakkal lelakkoztam. Így olyan, mintha nyomott/domborított mintája lenne a képkeretnek.
Hát ilyen lett. Szeretem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...