A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. november 29., kedd

Karácsonyi alapanyagos játék

Amíg várakozunk arra, hogy legyen időm elkészíteni egy igazi karácsonyi ajándékot nektek, addig játsszunk olyat, amihez a ti kézügyességetek kell.
Az itt látható kis csomagot összeszedtem és nem kell egyebet tennetek, mint írni ide egy megjegyzést, ha szeretnétek megnyerni. Nem kell megosztani, reklámozni, lájkolni, csak hagyj egy jelet itt alant! :-)

A játékot most sem húzom sokáig, hogy még legyen időtök elkészíteni az apróságokat karácsonyra, ezért ez legyen e hét vége! Tehát vasárnap éjfélig írhattok! Így a jövő hét elején a szerencsés megkapja a csomagot és már alkothat is.
Sok szerencsét!
A csomagban egy karácsonyi tájas rizspapír, 2-2 db szalvéta, egy poháralátét készlet, egy szalvétatartó (kartonból, összeragasztható), egy fa karkötő, 5 db kis tábla, amit akár hűtőmágnesnek is elkészíthetsz, és két kis dobozka található. (jaj, lefelejtettem! Két kis csomag képtartó, kartonból. az egyikben 3 db különálló van, akasztóval, a másikban pedig leporellószerű, 3 lapos. ) A kötényt, ami a fényképezéshez szükséges világos háttért adta nem adom, disznósajt, enyém, kaptam :-))

38 megjegyzés:

  1. De jó, de jó, kihagyhatatlan lehetőség, én nagyon szeretném :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó. Hátha egyszer nyerek is valamit.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretném megnyerni :)

    VálaszTörlés
  4. Én is megpróbálhatom? :-)

    VálaszTörlés
  5. Júúújjj, ez nagyon klassz ^^! Én is szeretnék jelentkezni :))))

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék már egyszer én is nyerni valamit! Ennek a csomagnak örülnék!!

    VálaszTörlés
  7. De jó lenne megnyerni.....!:-))))
    Üdv: Filotásné Tündi

    VálaszTörlés
  8. Hűű, ez a csomag, Istenem, mennyi terhet levenne a vállamról a karácsonyi ajándékozásban!!! Nagyon klasz lenne megnyerni!!!

    VálaszTörlés
  9. De sok szép minden! Szeretnék játszani én is!:-)

    VálaszTörlés
  10. ÓÓÓ, de örülnék neki! Mennyi mindent ehet ebből csinálni;)

    VálaszTörlés
  11. Szia Bryell!
    Ez egy igazán szép kis "karácsonyi csomag"! Nagyon jó lenne megnyerni! Hátha sikerül!

    VálaszTörlés
  12. Pedig tök jó a kötény :-))) (jól van én csináltam milyen legyen?)
    Nem jelentkezek, nem veszem el más elől az esélyt, de ezt nem hagyhattam ki! :-)

    Mindenkinek sok sikert!

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Jöttem én is játszani,nagyon jó lenne megnyerni!!!Csodás csomag!

    Tényleg tök jó a kötény:)

    Üdv.Kata

    VálaszTörlés
  14. Én is szeretnék játszani véled. :) Nagyon kis csábító csomagot állítottál össze. :)
    A kötény amúgy szuper. :)

    VálaszTörlés
  15. Én is szeretnék nyerni :D :D
    Nagyon jó a csomag :)

    VálaszTörlés
  16. Gyertek csak! :-) Ancsa, csak kivívtál magadnak egy kis dicséretet! :-))) De a kötény tényleg jó, ezért nem is festékes még, mert sajnálom felvenni :-)))

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    De jó, hogy mostanában lehet nyerni nálad :)

    VálaszTörlés
  18. :-P
    Kettőt, a tieddel együtt hármat :)))))

    VálaszTörlés
  19. Szia! Szeretnék én is játszani veled a csomagért!
    Cinella

    VálaszTörlés
  20. Szia Gabi!
    Ringbe szállok én is, ha lehet. Klassz a csomag, ha nem nyerem meg, akkor is kaptam egy ötletet! :) Sasa(Kati)

    VálaszTörlés
  21. Én is szeretnék játszani! :-)
    Meli

    VálaszTörlés
  22. Köszönjük a lehetőséget!
    Játszom én is.
    judit.h

    VálaszTörlés
  23. Játszani szeretnék!! Köszi a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
  24. Ez megint egy szuper csomag! Megpróbálom, hátha most...

    VálaszTörlés
  25. Nem tudom, én jelentkezhetek-e a játékra? Mindenesetre hagyok egy jelet itt alant. :)

    VálaszTörlés
  26. Szia Gabi!Én is játszom. A csomagból kedvencem a rizspapír.
    D. Reni :-)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon jó dolgok, örülnék nekik! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia Bryell! Nagyon szép a blogod (nem a játék miatt, amúgy is:)). Az egyik, a saját listádon is fent levő blogról kerültem ide, doboz ötletekért és két órája itt ülök.:)

    VálaszTörlés
  29. Szeretnék én is játszani! Szuper csomag!
    Lavinia

    VálaszTörlés
  30. szia!
    hűha!
    én is szeretnék veled játszani!
    kellemes hétvégét
    Éva

    VálaszTörlés
  31. Vonzó ajándékok, mindenképp itt a helyem :)

    VálaszTörlés
  32. Köszönöm a lehetőséget,én is szeretnék játszani.Ötletekért szoktam hozzád benézni!
    További jó munkát kívánok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...