A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. november 25., péntek

Sorsolás

Jaj, majdnem elfelejtettem sorsolni, bocsánat! :-)
De megtettem, ismét ugyanazt a módszert választottam, mint eddig. Beírtam jelentkezési sorrendben a neveket, kattintottam egy keverésért és kijött a végeredmény.
Tehátszóval a nyertes BLITHE! Gratulálok!
Kérlek írj egy e-mailt a címeddel, vagy ahova szeretnéd, hogy postázzam a díszeket!

És nemsokára újra játszunk, terv megvan, már csak egy kis idő kell, hogy egy karácsonyis csomagocskát állítsak össze!

5 megjegyzés:

  1. Júúújj!!! De jóóó :) !!! Írom is a mailt ^^

    VálaszTörlés
  2. Apropó, milyen címre írjak :$ ?

    VálaszTörlés
  3. Jobbra tekints, névjegykártyán ott a cím :-)) Várom :-)

    VálaszTörlés
  4. Okés ^^ ... Eredetileg is oda akartam írni, de gondoltam inkább rákérdezek, mielőtt hülyeséget csinálnék :D ...

    Ment a mail egyébként ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...