A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. november 9., szerda

Variációk egy témára...

.... avagy közeleg a karácsony!
 Karácsonyfadíszeket készítek, ezekből mutatok most kettőt, aztán ahogy jönnek az ötletek, majd a többit is.
Sniccerrel bevagdaltam 2-3 mm mélyen a hungarocel búgócsigát, majd darabokra vágott textil anyagot tömködtem bele. Aztán egy vékony zsinórt ragasztottam az illesztésekre.

Kétféle üvegmozaikot kalapácsoltunk össze a kisfiammal, és ragasztgattam fel a gömbre, majd fehérrel kifugáztam.

A készülő és elkészült karácsonyfadíszekkel játékot tervezek, figyeljetek! :-)

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...