A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. november 8., kedd

Stamperia akadémia

"Kijártam" a Stampéria Akadémiát :-)
Begyűjtöttem a bizonyítványokat, van pár gyurmás, scrapbookos és díszítő festéses is. Örülök nagyon, hogy ennyit tanulhattam, de gyakorolni bőven kell még, de azért mutatom miket tanultam a hétvégén.
Gyurmákok
koncentrálás... :-)
egy csomó hortenzia (legalábbis annak kellene lennie :-))
egyszerű tájkép dobozon

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok Gabi!
    Gyönyörű munkák! Nekem leginkább a koszorúd tetszik! Büszke lehetsz magadra!
    További szép, és ötletben gazdag napot kívánok!
    Üdv: Filotásné Tündi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók! Gratulálok a bizonyítványaidhoz.
    Még hogy egyszerű tájkép! :)

    VálaszTörlés
  3. A koszorú gyönyörű, a többi is szép munka kezdőnek.Gyakorlás, és nagyon jó leszel ebben is.
    Akkor most hivatalosan is stampéria oktató vagy?:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű munkák,az a doboz nagyon tetszik!Gratulálok a bizonyítványhoz!

    VálaszTörlés
  5. Köszi, aranyosak vagytok, de tényleg van még mit gyakorolni. nem Andi, attól még messze vagyok :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek, gratulálok :) !

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom a gratulálók táborához! :) Nagyon tetszik mindegyik!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ügyes vagy! Gratulálok! Meli :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...