A foglalkozások menüpont alatt részletes információkra lelsz.

Jelentkezni: bryell@invitel.hu vagy facebook oldalunkon

Boltunk Székesfehérváron, a Távírda u. 25/5. szám alatt található. (Sokan Fal közként ismerik)
Nyitva tartásunk: Hétfő - Péntek: 9.00 - 18.00,
Szombat: 9.00 - 12.00

A bolt telefonszáma: 22/412-665

2011. november 10., csütörtök

Karácsonyi játék

Akkor játsszunk!
Ismerős biztosan ez a karácsonyfadísz, nekem ez az egyik legkedvencebbem :-) Készítettem most belőle még, így ennek a háromnak a tulajdonosa lehet az, aki játszik velem.

A szabályok most megint a követésekről, megosztásokról szólnak:
Tehát:
1. Kövesd a blogomat,
2. Hirdesd a tiéden a játékot
3. Oszd meg a facebookon
4. Írj megjegyzést, hogy tudjam kik között kell sorsoljak

Amennyiben nincs blogod, akkor a facebookos megoldást javaslom. Ha nincs facebookod, akkor is játszhatsz, de hozz legalább egy ismerőst, aki rád hivatkozik itt a megjegyzések között.
Sok ez így? Nem, ugye? :-)

Mivel még idén szeretnék játszani mást is veletek, ezért ez a játék most két hétig tart, azaz november 24-ig. November 25-én sorsolok!

Jó játékot!

Azért még egy plusz dísz, mutatóba. Természetesen nem tudom rendesen fotózni, de csillog-villog. A belsejében füstfólia van, így amikor forgatom, olyan, mintha világítana. Kivülről pedig a jéghatású repesztésem van aranyozva.
Hogyan fotózzam?

11 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon ütős díszek. Szinében, formájában különleges.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ugyes vagy! Gratulalok! Jatszom!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek :) ! Szerintem jó ez a kép a gömbről.
    Én is szeretnék játszani ^^

    VálaszTörlés
  4. Hát, ide értem én is!

    Gyönyörűek a munkáid, olyan jó nézni őket, igazi ünnepi hangulatot varázsolnak már most!

    Köszönöm a játék lehetőségét, természetesen nem hagyom ki!
    Kitettelek a blogomba, a fb-on megosztottam és megosztottam a googleben is.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszenek a díszek, jövök én is játszani!

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Megosztottam facebookon, Gősi Gabriella néven, nagyon tetszenek a díszek!
    Természetesen követem a blogod!

    Üdv, Gabi

    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon szépek lettek a díszek, természetes, hogy én is a saját fámra szeretném őket. (:
    FaceBookon Izabella Gercuj néven osztottam meg a játékot. (:
    Az én blogomon is játék van, szeretettel várlak!
    http://vaniliamamor.blogspot.com/2011/11/isa-blogszulinapi-jateka-isas-giveaway.html
    Isa

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Regina néven követem a blogot.
    Facebookon megosztottam a játékot.
    Nagyon szépek a munkáid!
    Üdvözlettel,
    Regina

    VálaszTörlés
  9. Köszi-köszi! Gyertek csak! :-)

    VálaszTörlés
  10. nagyon teszik!
    megosztottam a blogomban is

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon tetszenek a munkáid.Nagyon tehetséges vagy. Feladatok teljesítve :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...